Spannende tijden - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu Spannende tijden - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu

Spannende tijden

Door: Doreen

Blijf op de hoogte en volg Doreen

11 Oktober 2014 | Spanje, Isla de Lanzarote

Hallo allemaal,

Na het hoogseizoen staat nu de herfstvakantie voor de deur. Nog 2 weken echt knallen en dan zal het toch wat rustiger worden. Waar ik vooral na uitkijk, is komende maandag, 13 oktober. Ik krijg dan te horen waar ik komende winter en zomer zal werken. Voor de winter wil ik graag hier blijven of naar Tenerife, voor de zomer hoop ik op Malta of Corfu.

September leek voor mij drukker dan augustus. In het hoogseizoen zijn mensen toch wat 'makkelijker' lijkt het wel. In september is het natuurlijk ook een stuk goedkoper om op vakantie te gaan. De laatste paar weken is het hier ook wat drukker aan het worden.

Ik heb in de 6 maanden die ik nu van huis ben heel veel geleerd. Een baan als deze heeft niet alleen de leuke zijde maar je krijgt ook te maken met minder leuke zaken. Mensen die uit hotels worden gezet, gasten die tijdens hun vakantie sterven. Allemaal heel heftig maar gelukkig hebben we op kantoor een hecht team met een topmanager. We helpen elkaar zo veel mogelijk, we weten dat we niet zonder elkaar kunnen op het werk.

Nog 1,5 week en dan komen papa en mama nog een paar dagen hier langs. Natuurlijk heb ik ook 2 weken bezoek gehad van mijn super lieve opa en oma. Dit was echt heel speciaal en super gezellig. We hebben veel gezien en lekker samen gegeten. Ook niet onbelangrijk: we hebben mijn 23e verjaardag samen kunnen vieren! Op de dag zelf heb ik het gevierd met opa en oma en de dag erna met mijn vriendinnen van hier en collega's. Heel apart om zo zonder mijn vrienden en familie van thuis mijn verjaardag te vieren.

Ik mag niet klagen over het weer van mijzelf maar af en toe vallen hier wel wat druppels regen! Het is nog steeds ruim boven de 20 graden en over het algemeen best zonnig.

Ik hoop trouwens half november naar huis te komen dus ik kan bijna beginnen met aftellen.

Hopelijk tot snel in het koude Nederland!


x
Doreen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doreen

Vanaf maart/april 2014 ga ik werken als hostess/reisleidster bij Thomas Cook Group aan de Middellandse Zee. Via deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van de voorbereidingen en mijn werk ter plaatse.

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 713
Totaal aantal bezoekers 16466

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 31 Oktober 2014

Werken Thomas Cook

Landen bezocht: