Almost halfway there.... - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu Almost halfway there.... - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu

Almost halfway there....

Door: Doreen

Blijf op de hoogte en volg Doreen

22 Juli 2014 | Spanje, Isla de Lanzarote

Lieve allemaal,

Het bloggen schiet er nogal veel bij in, ik heb het best druk met vanalles en nog wat hier. De vakanties zijn begonnen en het begint nu ook drukker te worden hier. En natuurlijk het beste: mijn lieve ouders zijn hier!

Ik werk nog steeds 6 dagen per week met elke zaterdag vrij. Afgelopen weken zijn hier veel feestjes/festivals geweest waar ik vol goede moed op vrijdagavond naar toe ben gegaan met mn Nederlandse concullega's hier maar wat achteraf steeds enorm tegenviel. Gelukkig kun je hier in de haven van Puerto del Carmen op vrijdagavond altijd gezellig. In de haven komen lokals, toeristen en mensen die hier werken op het eiland. Dit zorgt voor een leuke, ontspannen sfeer!

Afgelopen zaterdag heb ik de leukste excursie tot nu toe gedaan: de jeepsafari! Samen met papa en mama en onder leiding van een Duitse chauffeur hebben we een geweldig dag gehad. Veel moois gezien en flink gehobbeld in de jeep! Komende zaterdag gaan we samen naar Fuerteventura.

Bezoek is heel leuk maar ook heel vermoeiend! Gelukkig heb ik nog 2 leuke bezoekjes van familie in het vooruitzicht waar ik me wel enorm op verheug.

xx
Doreen

  • 24 September 2014 - 14:41

    Vera:

    Hallo Doreen,

    Ja, ik heb allang niet meer op je blog gekeken. Ook druk in de vakantie en daarna weer met allerlei andere zaken. Maar nu ben je morgen jarig, en moet ik wel iets van me laten horen, en dat doe ik graag. Je kaart ligt hier nog, omdat ik niet de juiste postzegel heb. Je cadeau hou je tegoed, dat komt wel als je terug bent in ons kikkerlandje.
    We wensen je voor morgen, een hele leuke gezellige dag met veel mensen die aan je denken.

    Heel veel groetjes van ôs allemaol, Vera

  • 24 September 2014 - 14:42

    Vera:

    Wat wil je hebben voor je verjaardag, by the way.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doreen

Vanaf maart/april 2014 ga ik werken als hostess/reisleidster bij Thomas Cook Group aan de Middellandse Zee. Via deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van de voorbereidingen en mijn werk ter plaatse.

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 16494

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 31 Oktober 2014

Werken Thomas Cook

Landen bezocht: