Bestemming bekend! - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu Bestemming bekend! - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu

Bestemming bekend!

Door: Doreen

Blijf op de hoogte en volg Doreen

13 April 2014 | Nederland, Tegelen

Beste vrienden/familie/collega's,

Na een super heftige, leerzame maar vooral gezellige week op Mallorca weet ik eindelijk mijn bestemming. Dinsdag vertrek ik naar Lanzarote tot en met oktober. Ik ga werken als Admin Rep, een soort van kantoorfunctie, ik zie er vooral voordelen aan (meer salaris, geen targets, en wat vastere werktijden). Ik wordt gestationeerd in Puerto del Carmen, dit is een toeristische plaatsen waar vooral veel Britten en Ieren komen. Ik krijg dus voornamelijk Britse collega's. Gelukkig krijg ik zeker één Nederlandse collega: Jolette. Jolette ken ik van de trainingsweek en zij gaat werken als Hotel Rep.

Mallorca begon voor mij vorige week zaterdag, samen met Samantha, die ik kende van de selectiedag in Hoofddorp, vloog ik vanuit Düsseldorf naar Palma de Mallorca. De vlucht verliep zonder problemen en vanuit het vliegveld van Palma werden we naar hotel Mimosa Park in Magaluff gebracht. Hier hebben we de hele week geslapen en gegeten. Elke dag hadden we 2 of 3 cursus sessies vanaf 9 uur 's morgens tot uiterlijk 10 uur 's avonds. Tussendoor moest er natuurlijk wel voorbereid worden, transfeerspeeches schrijven, welkomstmeetings voorbereiden, leren voor de quizjes van 's morgens en natuurlijk ook een sales pitch. Enorm pittig, zeker omdat veel zaken in het Duits (tweede taal) moesten.

Ik stond er zelf van te kijken hoe tevreden de trainers waren over mijn Duits, en dat zonder dat ik er ooit echt les in heb gehad (1 jaar op de havo). Ik heb dus nu meer vertrouwen in mijn Duits skills dan ooit tevoren!

Ik ga nu genieten van nog 2 dagen thuis bij mijn ouders in Tegelen en vanaf dinsdag ga ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen op Lanzarote!

X
Doreen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doreen

Vanaf maart/april 2014 ga ik werken als hostess/reisleidster bij Thomas Cook Group aan de Middellandse Zee. Via deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van de voorbereidingen en mijn werk ter plaatse.

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 16493

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 31 Oktober 2014

Werken Thomas Cook

Landen bezocht: