alweer een maand weg - Reisverslag uit Isla de Fuerteventura, Spanje van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu alweer een maand weg - Reisverslag uit Isla de Fuerteventura, Spanje van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu

alweer een maand weg

Door: Doreen Giesen

Blijf op de hoogte en volg Doreen

18 April 2015 | Spanje, Isla de Fuerteventura

Hallo allemaal,

De tijd vliegt! Ik ben alweer dik een maand op Fuerteventura. Het werk bevalt nog steeds goed, maar het eiland is zo rustig... vooral het stuk waar ik woon, in het zuiden, zijn weinig leuke restaurants, kroegen en winkels helaas. Dit komt mede door de opzet van de hotels hier. Bijna alle hotels zijn groot opgezet en bieden alleen all inclusive vakanties. Dit heeft als gevolg dat mensen minder snel buiten de deur gaan eten helaas.

Gelukkig heb ik wel gezellige, ondernemende collega's waarmee ik gezellig wat kan gaan drinken of ga eten in een van de hotels. Ik ben de enige Nederlandse werkend voor Thomas Cook hier n op het eiland. De collega's komen uit Duitsland, Polen, Hongarije, België, Zwitserland, Oostenrijk en Groot Brittannië. Zeer gemengd maar heel gezellig!

Ik mis Lanzarote en mijn lieve collega's van daar natuurlijk wel maar ik mag niet klagen. Ik woon in een super huisje samen met twee Britse collega's met wie ik bijna elke avond samen kook en eet. Geen wifi en zwembad zoals op Lanzarote maar wel een tuin met bbq en wat meer ruImte.

Ohja als jullie dropjes of tijdschriften op willen sturen, mama heeft het adres van kantoor en ook mijn Spaanse telefoonnummer!

Tot zover voor vandaag,....

Veel liefs,
Doreen


  • 18 April 2015 - 19:12

    Marie-Louise:

    Ik mis in je omschrijving van je appartementje nog jullie privé-sportschool.
    Je talenkennis zal na deze ervaring nog weer rijker zijn, want de enige talen die je nu niet spreekt omdat niemand het verstaat is Nederlands en Tegels. Als je dat maar niet verleerd

  • 18 April 2015 - 19:52

    Vera:

    Mis je ook! Maar klinkt goed allemaal! Gewoon lekker genieten, wordt zeker een top zomer!!!

  • 18 April 2015 - 19:52

    Vera:

    Mis je ook! Maar klinkt goed allemaal! Gewoon lekker genieten, wordt zeker een top zomer!!!

  • 25 Mei 2015 - 08:07

    Vera:

    HAllo sportvrouw. Je duikt en je surft heb ik gehoord. Dat surfen lijkt me wel lekker. Hoe vind jij het duiken?
    Wel leuke bezigheden voor de afwisseling natuurlijk.
    Verder nog veel plezier gewenst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doreen

Vanaf maart/april 2014 ga ik werken als hostess/reisleidster bij Thomas Cook Group aan de Middellandse Zee. Via deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van de voorbereidingen en mijn werk ter plaatse.

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 16458

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 31 Oktober 2014

Werken Thomas Cook

Landen bezocht: