Het aftellen kan weer beginnen! - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu Het aftellen kan weer beginnen! - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu

Het aftellen kan weer beginnen!

Door: Doreen

Blijf op de hoogte en volg Doreen

09 Maart 2015 | Nederland, Tegelen

Hallo allemaal,

Na bijna twee maanden in Nederland is het alweer bijna tijd om te vertrekken. Deze keer gaat de reis opnieuw naar de Canarische Eilanden, Fuerteventura om precies te zijn.

Na twee korte vakanties (Rome en Lissabon) is het tijd om terug te gaan naar het zonnige Spanje! Ik kijk er enorm naar uit om weer terug te gaan naar Spanje. Ik mis het mooie weer en het leven in het buitenland ook wel stiekem. Natuurlijk is het nadeel dat ik mijn vrienden en familie weer voor 7 maanden moet missen.

Ik ben tijdens mijn tijd op Lanzarote verschillende keren op Fuerteventura geweest, want het is maar een half uurtje met de boot. Fuerteventura is qua oppervlakte een stuk groter dan Lanzarote. De stranden zijn mooier, maar dat is ook het enige wat ik zag als pluspunt. Wat ik heb gehoord is het niet zo levendig als waar ik op Lanzarote zat. Het eiland schijnt zich wel goed te lenen voor allerlei watersporten dus ik ga proberen te duiken en/of surfen!

Nog precies een week voordat ik vertrek dus deze week nog veel leuke dingen in de planning en ik moet natuurlijk nog inpakken. Volgende week maandagochtend om 8.00 uur vertrek ik vanaf Keulen richting het mooie Spaanse weer!

Hasta luego en veel liefs,
Doreen

• 17 April 2015 - 07:25

Vera :

ha doreen,
    En al gedoken en gesurfd. Hoe gaat het met werken? Zijn de collega's ook gezellig