Al dik 2 maanden op Lanzarote! - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu Al dik 2 maanden op Lanzarote! - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu

Al dik 2 maanden op Lanzarote!

Door: Doreen

Blijf op de hoogte en volg Doreen

21 Juni 2014 | Spanje, Isla de Lanzarote

Hoi allemaal,

Intussen zit ik al dik 2 maanden hier op Lanzarote, en het bevalt me nog steeds heel goed! Afgelopen 2 weken begon ik toch wel mijn familie en vrienden meer te missen, maar het eerste bezoek komt al snel genoeg! Gelukkig is er ook nog zoiets als skype, kan ik toch kletsen met mn allerliefste beste vriend Ruud en mijn tantes en nichtjes Sanne, Paula en Nicole! Daarnaast heb ik natuurlijk ook mijn lieve collega's en concullega's hier die in hetzelfde schuitje zitten.

Vorige week vrijdag was wel heel bizar: Nederland - Spanje. Ik was samen met Jolette (Nederlandse collega van Thomas Cook) en haar ouders in Playa Blanca gaan kijken. Natuurlijk hadden we iets oranje aan ;) We hadden natuurlijk nooit verwacht dat we met 5-1 zouden winnen van Spanje, dus daarna zijn we nog gezellig op stap geweest, bijna geen spanjaarden gezien in de discotheek. Ik denk dat ze thuis zaten te huilen.

Afgelopen woensdag heb ik trouwens heel erg saai thuis op de bank voetbal gekeken. De wedstrijd begon voor mij om 17.00 uur dus ik ben vanaf kantoor ongeveer naar huis gerend om het te kunnen zien.

Gisteren hadden we een boat party van Videocosta, een van onze excursie partners. Alle touroperators waren uitgenodigd en het was een erg geslaagd feestje. Daarna nog even wat gedronken met de Nederlanders in de haven en toen mijn bed opgezocht, want vanochtend ging ik al vroeg naar Fuertventura! Om 8.35 met de bus naar Playa Blanca gegaan en daar de boot op voor de oversteek. Ik heb wat gewinkeld, de beroemde zandduinen gezien en heerlijk op het witte strand gelegen. Een lekker relaxed dagje!

Zo dat was het weer voor vandaag, ik ga voetbal kijken en slapen...

xx uit Lanzarote!

  • 22 Juni 2014 - 10:12

    Frank:

    Hallo meissie,
    Wij missen jou ook. Verheug me echt op ons bezoekje aan jou halverwege juli. Blijf intussen vooral genieten van alle kansen die je krijgt en al het moois dat er te zien is.
    XXX, diene pap

  • 22 Juni 2014 - 11:22

    Marie-Louise Giesen-Driessen:

    Ha mop,
    Zoals pap al zei, wij (incl. Liesje) missen je gezelligheid en hulp in het huishouden. Maar jouw verhalen via Skype en Whatsapp maken veel goed. In elk geval zorgen ze er ook voor dat we steeds meer zin krijgen om die mooie plek te gaan bezoeken. Maar natuurlijk komen we in de 1e plaats voor jou. Eindelijk willen we in het echt wel zien of het allemaal zo mooi is. Alleen die travestieten overal, die hoeven we niet te ontmoeten. Maar je nieuwe vrienden daar wil ik natuurlijk wel ook eens in het echt zien.
    Tot 15 juli

  • 01 Juli 2014 - 16:08

    Toos Driessen:

    hallo Doreen,wij komen rond jouw verjaardag en blijven 2 weken, ich freue mich!!!
    Oma en Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doreen

Vanaf maart/april 2014 ga ik werken als hostess/reisleidster bij Thomas Cook Group aan de Middellandse Zee. Via deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van de voorbereidingen en mijn werk ter plaatse.

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 557
Totaal aantal bezoekers 16460

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 31 Oktober 2014

Werken Thomas Cook

Landen bezocht: