Even een update - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu Even een update - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu

Even een update

Door: Doreen

Blijf op de hoogte en volg Doreen

04 Mei 2014 | Spanje, Isla de Lanzarote

Als eerste natuurlijk voor mijn lieve mama: HAPPY BIRTHDAY TO YOU! Ik mis je maar ik weet zeker dat je samen met papa een leuke dag hebt gehad!

Ik ben intussen bijna 3 weken hier op het mooie eiland Lanzarote, ik begin steeds meer routine te krijgen in het werk en begin het steeds leuker te vinden hier!

Sinds afgelopen donderdag is Anne helaas weg, ik volg haar op als Continental Admin hier op Lanzarote. Ik ga Anne natuurlijk heel erg missen, het is soms gewoon fijn om even in je eigen taal te kunnen spreken met iemand in plaats van in het Engels/Duits/Spaans. Dus Anne, als je dit leest: SUPER BEDANKT VOOR 2,5 LEERZAME EN GEZELLIGE WEKEN! :)

Sinds donderdag woon ik dus ook in mijn definitieve appartement in La Cumbre, ik woon echt ideaal, recht achter een winkelcentrum, naast het politiebureau en vanaf het terras kan ik de zee zien! Er is zelfs een zwembad en poolbar bij het complex en niet onbelangrijk: ik heb wifi! Ik heb een paar foto's van mijn appartement op facebook gezet.

Ik deel mijn appartement met Emma, een Britse collega, die op kantoor zich bezighoudt met de financiën. Boven ons appartement wonen Rosemary en Sherrie, de twee andere Admins.

Behalve werken doe ik natuurlijk ook leuke dingen. Zo hadden we woensdagavond het afscheidsfeestje van Anne, het was niet leuk dat ze weg ging, maar het was wel heel gezellig... Vrijdag ben ik 's avonds wat gaan drinken aan de haven met Paul en Sherri (2 Britten) en zaterdag ben ik met Paul naar Rancho Texas geweest. Dat is een soort van dierentuin, wat klein maar wel heel leuk! Ohja en niet te vergeten, afgelopen maandag ben ik nog met Anne, Sherrie en Paul naar de Rancho Texas Show geweest, dat is een avond met eten, line dancing en muziek. Ik heb een poging gedaan tot line dancen maar het was niet aan mij besteed, ondanks dat heb ik een leuke avond gehad!

Zo nu zijn jullie weer op de hoogte... Ik mis Nederland nog niet heel erg hoor! Het is hier slechts 25-30 graden overdag en flink zonnig, dus ik houd het hier nog wel even uit :)

Liefs,
Doreen

  • 04 Mei 2014 - 22:14

    Monique:

    hoi Doreen, wat fijn om te lezen dat het je goed bevalt daar.
    ik blijf je volgen, groetjes Monique.
    p.s. onlangs bij eigenwijs broodje foccacia kip gegeten. mmmm...

  • 05 Mei 2014 - 07:55

    Babs Van Amerom:

    Hallo Doreen,
    Wat fijn dat je je gesetteld hebt en het naar je zin hebt, kan me voorstellen dat je Nederland nog niet erg mist. Wens je een hele fijne tijd toe en heel veel plezier! Met hartelijke Tegelse groeten!

  • 05 Mei 2014 - 18:16

    P.Driessen Ewals:

    Doreen, leuk van jouw pap en mam te horen hoe het gaat. wij komen juist terug van korte vakantie Euro Passion in Bretagne-Loudeac.Mijn schjoolfrans kwam goed van pas, want ons gastgezin ouders met 4 jongens in leeftijd 17-24 jaar sprak niemand een woord anders. Gehoord van de plannen bezoek van je ouders, mogen de grootouders ook iets plannen?groetjes Oma en Opa

  • 22 Mei 2014 - 14:59

    Henny En Jannie Leijssen:

    Eindelijk eens je berichtjes gelezen .fijn dat t je daar goed bevalt,kan ook niet anders bij die temperatuur heeft iedereen goeie zin .VVV is voorlopig voorbij ,wat een klunze he .nauw ja volgend seizoen opnieuw .we wensen je nog een hele fijne tijd ,ik zal af en toe je berichtjes lezen .groetjes van ons beide x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doreen

Vanaf maart/april 2014 ga ik werken als hostess/reisleidster bij Thomas Cook Group aan de Middellandse Zee. Via deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van de voorbereidingen en mijn werk ter plaatse.

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 611
Totaal aantal bezoekers 16455

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 31 Oktober 2014

Werken Thomas Cook

Landen bezocht: