Eerste dag - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Doreen

Blijf op de hoogte en volg Doreen

15 April 2014 | Spanje, Isla de Lanzarote

Lieve lezers,

Vanochtend om 8.40 uur ben ik in het vliegtuig gestapt naar Lanzarote, Puerto del Carmen om precies te zijn. Hier ben ik rond 12 uur lokale tijd geland (voor jullie dus 13.00 uur, er is een uur tijdsverschil). Mijn Britse manager is me op komen halen op het vliegveld en heeft me naar aparthotel Lomo Blanco gebracht, hier zal ik een week verblijven. Over een week vertrekt er een collega en ga ik naar mijn definitieve appartement hier in Puerto del Carmen. Ik zal dit appartement gaan delen met een Britse collega.

Vanmiddag ben ik boodschappen gaan doen, naar het strand geweest en heb ik het stadje verkend. Ik ga nu nog even aan het zwembad liggen en dan koken/eten. Morgen is mijn eerste werkdag. Mijn collega komt me om 10.00 uur ophalen hier.

Jullie horen snel meer van mij!

Liefs,
Doreen

• 15 April 2014 - 17:21

Françoise:

Waat leuk Doreen, ik goan dich vollige :) Vuul plezeer !

• 17 April 2014 - 14:10

Toos Driessen:

bedankt voor jouw felicitatie, het zal wel een spannende tijd worden, we blijven graag op de hoogte