Het komt dichterbij.... - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu Het komt dichterbij.... - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Doreen Giesen - WaarBenJij.nu

Het komt dichterbij....

Door: Doreen

Blijf op de hoogte en volg Doreen

24 Januari 2014 | Nederland, Tegelen

Hallo iedereen,

Zoals de meesten intussen weten ga ik vanaf april dit jaar werken voor Thomas Cook. Voordat ik kan starten moet ik eerst nog "even" mijn hbo-papiertje halen en de interne opleiding van Thomas Cook met succes doorlopen.

De interne opleiding van Thomas Cook is voor mij de derde week van maart op Mallorca, geen vervelende locatie lijkt me... Ben er nog nooit geweest maar echt koud zal het daar niet zijn in elk geval. Als ik deze opleiding goed doorloop kan ik vrij snel daarna aan de slag als "Destination Representative". Ik ben dan reisleidster/hostess voor de gasten van Thomas Cook en dochterbedrijven.

Waar ik precies kom te werken krijg ik ook pas tijdens de opleiding te horen. Dit kunnen vrijwel alle landen zijn aan de Middellandse Zee. Ik hoop zelf natuurlijk dat ik in Spanje of op een van de Spaanse eilanden kom, dit heb ik ook als voorkeur aangegeven. Of dit dus werkelijkheid wordt zie ik in maart wel. Spanje is voor mij qua taal natuurlijk ideaal.

Vanaf de opleiding in maart zal ik jullie via deze blog op de hoogte houden van het werken in het buitenland.

Groetjes,
Doreen

  • 24 Januari 2014 - 17:31

    Puck :

    Leuk zeg! Veel succes!

  • 04 Maart 2014 - 21:57

    Jacqueline:

    Ziet er mooi uit hoor super bezig hoop dat je op een fijne plaats komt te werken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doreen

Vanaf maart/april 2014 ga ik werken als hostess/reisleidster bij Thomas Cook Group aan de Middellandse Zee. Via deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van de voorbereidingen en mijn werk ter plaatse.

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 16457

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 31 Oktober 2014

Werken Thomas Cook

Landen bezocht: